مغز گردو چهار پر خام

مغز گردو چهار پر خام

مغز گردو چهار پر خام به گردویی گفته می‌شود که هنگام جداسازی از پوست هیچ‌گونه شکستگی نداشته و به‌صورت سالم و کامل از پوست خارج شود. موارد مصرف این نوع گردو اغلب به‌صورت خام در آجیل و یا برای تزئین غذا و دسر است.

خریداران این نوع مغز، اغلب قنادی‌ها و رستوران‌دارانی هستند که از مغز گردوی درسته برای تزئین غذا و دسر استفاده می‌کنند. برخی آجیل‌فروشی‌های لوکس نیز برای تکمیل اجناس فروشگاه، این مورد را در لیست خرید خود قرار می‌دهند.

مغز گردوی چهار پر خام: سالم و مغذی 

بیشتر گردو‌ها هنگام جداسازی از پوست دچار شکستگی شده و به دو یا چند قطعه تقسیم می‌شوند. بنابراین تهیه گردوی چهار پر به ترفند‌های ویژه‌ای نیاز دارد.

از مزیت‌های مهم مغز گردوی سالم علاوه بر زیبایی، ماندگاری بهتر آن نسبت به نمونه‌های شکسته است. پوسته نازک گردو که روی مغز اصلی قرار دارد، مانع رسیدن اکسیژن به بخش مرکزی گردو شده و از آن محافظت می‌کند. این ویژگی موجب ماندگاری طولانی‌تر گردو شده و کیفیت آن‌را در دراز مدت تضمین می‌کند. به همین دلیل مغز گردوی چهار پر نسبت به نمونه‌های دیگر موجود در بازار از قیمت بالاتری برخوردار است.

یکی از مهم‌ترین چالش‌هایی که شرکت‌های توزیع آجیل و خشکبار با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، حمل محصولاتی مانند مغز گردو چهار پر خام بدون آسیب‌دیدگی و شکستگی است.

گروه صنعتی کی‌نیا به دلیل داشتن تجربه طولانی در امر توزیع مواد غذایی، نمونه‌های مختلف خشکبار از جمله مغز گردو چهار پر خام را در بسته‌بندی‌های مخصوص به‌صورت کاملا بهداشتی و سالم به دست خریدارن می‌رساند. بسته‌بندی‌های سیترونو از ۵ کیلو به بالا بوده و همین امر موجب شده اغلب مشتریان را کارگاه‌های شیرینی‌پزی و رستوران‌داران تشکیل دهند.

لازم به ذکر است این برند هیچ‌گونه مواد افزودنی برای نگهداری مواد غذایی مصرف نمی‌کند. استفاده از کیسه‌های پلیمری نفوذناپذیر در کنار به‌کارگیری جاذب اکسیژن، کیفیت و ماندگاری محصولات این برند را تضمین می‌کند.

محصولی متناسب با انتخاب شما یافت نشد