مغز بادام درختی برشته بی نمک

مغز بادام درختی برشته بی‌نمک

مغز بادام درختی برشته بی‌نمک از مغز‌های پرطرفدار آجیل است که خواص بی‌نظیر آن برای تمام افراد در سنین مختلف سودمند است. بادام درختی در مقایسه با سایر مغز‌ها، از ارزش غذایی بالاتری برخوردار است. به همین سبب توصیه بسیاری از پزشکان گنجاندن این نوع مغز خوراکی در رژیم غذایی است.
استفاده بادام در سنین بالا از ابتلا افراد به پوکی استخوان پیشگیری می‌کند. اما خوردن بادام خام به دلیل سفتی برای بیشتر افراد مسن مشکل بوده و این افراد محصولات بوداده را به دلیل ترد بودن ترجیح می‌دهند.
جالب است بدانید تفاوت چندانی میان بادام خام و بوداده از نظر میزان چربی و ارزش غذایی وجود ندارد. تنها نکته حائز اهمیت، نگهداری بادام و پیشگیری از اکسید شدن چربی موجود در آن است.

مغز بادام درختی برشته بی‌نمک: ترد و خوشمزه!
بسیاری افراد در سنین بالا به بیماری‌هایی نظیر چربی، فشار خون و برخی بیماری‌های دیگر مبتلا و به دنبال آن رژیم غذایی آن‌ها محدود شده و مصرف چربی برای آن‌ها قدغن می‌گردد.
اما مصرف بادام درختی به دلیل دارا بودن چربی‌های اشباع نشده، نه‌تنها منجر بالا رفتن چربی خون نمی‌شود، بلکه موجب پایین آمدن فشار و میزان کلسترول خون نیز می‌گردد.
در این بین تنها نکته حائز اهمیت، نگهداری صحیح بادام‌های بوداده‌شده و جلوگیری از اکسید شدن روغن آن‌ها است. امروزه برند‌های معتبری هم‌چون سیترونو با استفاده از فن‌آوری روز دنیا در بسته‌بندی، به تازه ماندن این فرآورده‌ها تا رسیدن به دست مشتری کمک می‌کنند.
سیترونو محصولات خود را با استفاده از کیسه‌های پلیمری نفوذناپذیر در وزن‌های بالای ۵ کیلوگرم بسته‌بندی می‌کند. از ویژگی‌های مهم این شیوه، پیشگیری از نفوذ اکسیژن و رطوبت به مواد غذایی و استفاده از جاذب اکسیژن به‌جای مواد نگهدارنده است.
به این ترتیب شرکت سیترونو به کمک این نوع بسته‌بندی، مغز بادام درختی برشته بی‌نمک را به‌صورت کاملا تازه و بدون هیچ آسیبی به‌دست مصرف‌کننده می‌رساند.