تخم آفتابگردان مشکی

تخمه آفتاب‌گردان مشکی

تخمه آفتاب‌گردان مشکی از محبوب‌ترین تنقلات در بیشتر خانواده‌ها است. طعم بسیار مطلوب، قیمت مناسب و لذت شکستن آسان این نوع تخمه، از دلایل عمده مصرف بالای آن در اغلب خانه‌ها است.

اما بسیاری افراد از خواص بی‌نظیر و ارزش غذایی فراوان آن آگاهی نداشته و طبق عادت اقدام به خرید و استفاده تخمه خصوصا در شب‌های زمستان و یا هنگام تماشای فیلم و فوتبال می‌کنند.

تخمه آفتابگردان به عنوان یک آنتی اکسیدان قوی، حاوی مقادیر فراوانی سلنیوم و ویتامین E بوده که موجب پیشگیری و درمان التهاب در اندام‌های مختلف بدن می‌شود.

هم‌چنین دارای آهن، منیزیوم، روی، مس، منگنز، پروتئين و اسید‌های چرب دیگری است که تاثیر زیادی در بالا بردن سطح ایمنی و سلامتی افراد دارد.

تخمه آفتاب‌گردان مشکی: مناسب و به‌صرفه!
مصرف و تقاضای بالای این نوع تخمه در اغلب خانه‌ها موجب فروش آن در بیشتر فروشگاه‌ها و حتی دکه‌های کنار خیابان شده است. اما متاسفانه همه نمونه‌های موجود در بازار از کیفیت لازم برخوردار نبوده و گاهی برخی تخمه‌ها به دلیل قرار گرفتن در شرایط نامساعد، طعم و مزه دل‌پذیر خود را از دست می‌دهند.

وجود مقدار زیاد چربی در این محصول موجب فساد و اکسید شدن آن در مجاورت اکسیژن هوا می‌شود. به همین دلیل تخمه آفتابگردان پس از برداشت و بو دادن بهتر است در جای خشک و دور از رطوبت نگهداری شود. بنابراین بسته‌بندی و نگهداری تخمه‌ها در شرایط ایده‌آل بسیار مهم بوده و در کیفیت آن نقش مؤثری دارد.

برند سیترونو تخمه آفتاب‌گردان مشکی را در کیسه‌های پلیمری نفوذناپذیر نسبت به رطوبت و اکسیژن بسته‌بندی و به بازار عرضه می‌کند. علاوه بر این با بهره‌گیری از مواد جاذب اکسیژن، موجب ماندگاری بیشتر و طراوت تخمه‌ها تا رسیدن به دست مشتری می‌شود.

اغلب فروشندگان آجیل و سوپرمارکت‌ها، برای تکمیل اجناس خود این نوع تخمه را نیز در لیست خرید فروشگاه قرار می‌دهند. شرکت کی‌نیا به دلیل سابقه طولانی در فروش محصولات باکیفیت، از برند‌های معتبر و قابل اعتماد در این زمینه است. برند سیترونو از این شرکت، با بسته‌بندی‌های مرغوب، انواع خشکبار از جمله تخمه آفتابگردان سالم و تازه را به دست فروشندگان مواد غذایی می‌رساند.

محصولی متناسب با انتخاب شما یافت نشد