مغز فندق سفید برشته بی‌نمک

مغز فندق سفید برشته بی‌نمک

مغز فندق سفید برشته بی‌نمک بهترین انتخاب برای تکمیل تنقلات و آجیل مهمانی‌ها است. آجیل یکی از اصلی‌ترین اقلام پذیرایی در بسیاری از مناسبت‌ها و جشن‌های ایرانی مانند شب یلدا و جشن نوروز است.
آگاهی مردم از خواص بی‌نظیر و منحصر‌به‌فرد انواع خشکبار خصوصا فندق، موجب شده اغلب افراد این ماده غذایی را در رژیم غذایی خود قرار دهند. وجود چربی‌های اشباع‌نشده، مصرف آن‌را در همه گروه‌های سنی و حتی با وجود بیماری‌های زمینه‌ای آزاد کرده است. در این بین فندق برشته بدون نمک طرفداران بیشتری نسبت به موارد دیگر دارد. زیرا بو دادن خشکبار، علاوه بر از بین بردن مزه خامی، موجب تردی بیشتر و هضم راحت‌تر آن نیز می‌شود.
از سویی آنتی‌اکسیدان موجود در فندق علاوه بر پایین آوردن کلسترول بد خون، فرآیند پیری را در افراد به تعویق انداخته و موجب سلامتی بیشتر اندام‌های بدن می‌شود.

مغز فندق سفید برشته بی‌نمک: آجیل زیبا و مجلسی!
بسیاری افراد اهمیت زیادی به زیبایی و دیزاین مواد غذایی، حتی آجیل خریداری شده برای پذیرایی می‌دهند. اصولا مغز فندق کمتر دچار شکستگی شده و ظاهری یکدست دارد. به همین دلیل وجود آن در آجیل، جلوه و نمای زیبایی به آن می‌بخشد.
اما همین مغز پس از برشته شدن اگر به مدت طولانی در معرض رطوبت یا اکسیژن هوا قرار گیرد، نه‌تنها ظاهر زیبای خود را از دست می‌دهد، بلکه طعم آن نیز تغییر می‌کند. بر این اساس مغز فندق سفید برشته بی‌نمک برای نگهداری به محیطی خشک و عاری از اکسیژن نیاز دارد.
برند سیترونو با استفاده از کیسه‌های پلیمری غیر قابل نفوذ و مقاوم در برابر رطوبت و اکسیژن، فندق‌ها را در شرایط ایده‌آل بسته‌بندی و نگهداری می‌کند.
این برند هم‌چنین با قرار دادن مواد جاذب اکسیژن در بسته‌ها، که اغلب در وزن‌های پنج کیلو به بالا هستند، تازگی و کیفیت مواد غذایی را تا رسیدن به دست مشتری تضمین می‌کند.
اغلب کارخانه‌های مواد غذایی و فروشندگان آجیل و شیرینی که حساسیت بالایی نسبت به خرید مواد اولیه برای تولید محصولات خود دارند، شرکت کی‌نیا را برای تهیه خشکبار موردنیاز انتخاب می‌کنند.

محصولی متناسب با انتخاب شما یافت نشد