تخم هندوانه خام

تخم هندوانه خام (محبوبی)

تخم هندوانه خام (محبوبی) را می‌توان به‌عنوان میان‌وعده استفاده کرد. این نوع تخمه که یکی از قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین نوع تنقلات در میان ایرانی‌ها است، در بسیاری از دورهمی‌ها و پیک‌نیک‌ها استفاده می‌شود.

خواص بی‌نظیر در کنار چربی بسیار پایین، آن را به محصولی منحصر‌به‌فرد تبدیل کرده و مصرف این نوع تخمه را برای همه گروه‌های سنی با هر نوع بیماری آزاد کرده است.

این تخمه دارای مقادیر زیادی پروتئین، مواد معدنی و انواع ویتامین بوده و مصرف آن قادر است درصد بالایی از انرژی لازم روزانه را تامین کند.

ویتامین B3 موجود در تخم هندوانه محبوبی به سلامت پوست، بهبود عملکرد دستگاه گوارش و محافظت از سیستم عصبی کمک می‌کند.

تخم هندوانه نمکی: مغذی و کم‌چرب!
در میان انواع تخم هندوانه، محبوبی از معروف‌ترین نوع آن بوده که به دلیل هضم آسان و طعم بسیار لذیذ به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین تنقلات در مهمانی‌ها و یا به عنوان عصرانه مورد استفاده قرار می‌گیرد. نبود نمک و چربی، آن‌را از دیگر تخمه‌ها متمایز کرده است.

در این بین تازگی تخمه‌ها تاثیر زیادی در طعم، مزه و کیفیت آن‌ها دارد. بهترین راه برای تازه ماندن خشکبار، نگهداری آن‌ها در محیط خشک، خنک و تا حد امکان بدون اکسیژن است!

شرکت کی‌نیا با تجربه طولانی در نگهداری و عرضه محصولات مختلف، توانسته است با بهره بردن از تکنولوژی روز دنیا و بسته‌بندی‌های پیشرفته، انواع خشکبار را در شرایط ایده‌آل نگهداری کند.

برند سیترونو با استفاده از کیسه‌های پلیمری غیرقابل نفوذ در برابر رطوبت و اکسیژن، موجب ماندگاری بیشتر تخم هندوانه خام شده و از نم‌دار شدن و یا پوسیدگی آن‌ها پیشگیری می‌کند.

علاوه بر این با قرار دادن جاذب اکسیژن در بسته‌ها به بالا بردن زمان ماندگاری محصولات کمک می‌کند. اغلب کارخانه‌جات تولید مواد غذایی و یا فروشندگان آجیل و خشکبار، از خریداران همیشگی این برند هستند. بر این اساس بسته‌بندی‌ها با وزن بالای پنج کیلوگرم انجام می‌شود.

محصولی متناسب با انتخاب شما یافت نشد