انجیر خشک سیترونو

انجیر خشک یکی از غنی‌ترین میوه‌هایی است که مصرف روزانه آن مزایای زیادی برای سلامتی دارد. طعم شیرین و منحصر‌به‌فرد این میوه آن‌را در میان تمام افراد با گروه‌های سنی متفاوت محبوب کرده است.
وجود مواد معدنی فروان به‌همراه ویتامین‌های A، B1، B2، آهن، منگنز، فسفر، پتاسیم، کلسیم و فیبر آن‌ را در ردیف مقوی‌ترین نمونه‌های خشکبار قرار داده است. جالب است بدانید خشک کردن انجیر نه‌ تنها هیچ‌گونه آسیبی به مواد مغذی موجود در آن نمی‌زند، بلکه به‌نوعی میزان کالری آن در مقایسه با انجیر تازه، بالاتر است.
تنها مورد قابل ذکر، میزان مصرف این میوه در افراد دیابتی است که به دلیل بالا بردن قند خون، بهتر است با مشورت پزشک معالج صورت پذیرد.

انجیر خشک: سلامتی و تقویت سیستم ایمنی!

همان‌طور که پیشتر نیز گفتیم مصرف روزانه انجیر به دلیل وجود مقادیر بالای ویتامین و مواد معدنی، تاثیر زیادی در سلامتی افراد دارد. علاوه بر این مصرف مداوم آن با تقویت استخوان‌ها، کاهش وزن، بهبود گوارش و کاهش فشار خون نقش مؤثری در بالا بردن سطح ایمنی بدن و پیشگیری از بروز بیماری‌ها ایفا می‌کند.

در این بین نگهداری انجیر‌های خشک شده به دلیل حساس بودن آن و احتمال وجود آفت و آلودگی، کاری بسیار حساس بوده و به دقت فراوان نیازمند است.

گرچه اغلب شرکت‌های معتبر انجیرهای سالم، رسیده و بدون آفت را برای خشک کردن انتخاب می‌کنند، اما اگر شرایط نگهداری پس از فرآیند خشک شدن مناسب نباشد، ممکن است انجیر‌ها آسیب دیده و کیفیت خود را از دست بدهند.

بنابراین به‌جرات می‌توان گفت بسته‌بندی محصول آماده تا زمان رسیدن به مشتری از مهم‌ترین مراحل کار به‌شمار می‌رود.

برند سیترونو با استفاده از کیسه‌های پلیمری مخصوص که در برابر رطوبت و اکسیژن هوا نفوذناپذیر هستند، محیطی ایده‌آل برای نگهداری انجیر‌های خشک شده تا مقصد فراهم می‌آورد.

درون بسته‌ها که اغلب در اوزان پنج کیلوگرم به بالا انتخاب می‌شوند، از مواد جاذب اکسیژن که هیچ‌گونه ضرری برای سلامتی ندارند استفاده کرده و موجب ماندگاری طولانی‌تر انجیر‌ خشک می‌شوند.

محصولی متناسب با انتخاب شما یافت نشد