مغز فندق قهوه‌ای خام

مغز فندق قهوه‌ای خام

مغز فندق قهوه‌ای خام انتخابی مناسب و هوشمندانه برای میان‌وعده است. خواص بی نظیر فندق آن‌را در زمره بهترین تنقلات و خشکبار قرار داده است. مصرف مداوم این نوع خشکبار به دلیل دارا بودن مقادیر فراوانی ویتامین‌های E، B1، B2 و B6 موجب سلامت اندام‌های حیاتی مانند مغز و قلب می‌شود.
اصولا افرادی که به بیماری‌های زمینه‌ای مانند دیابت یا فشار خون مبتلا هستند، محدودیت زیادی در مصرف خوراکی‌ها دارند. جالب است بدانید مصرف روزانه فندق موجب کاهش قند خون در افراد دیابتی می‌شود. علاوه بر این، با پایین آوردن کلسترول بد خون موجب کاهش وزن شده و از بروز بیماری‌های قلبی و عروقی پیشگیری می‌کند.

مغز فندق قهوه‌ای خام: لذیذ و پرخاصیت
فندق یکی از پرطرفدارترین نوع خشکبار در آجیل چهار مغز است که علاوه بر آجیل در دستور تهیه برخی شکلات‌ها و اسموتی‌ها نیز کاربرد دارد.
این مغز پرسود به دو صورت خام و برشته مورد استفاده قرار می‌گیرد. گرچه بو دادن فندق به تردتر شدن آن کمک می‌کند، اما طعم بسیار لذیذ نوع خام موجب مصرف بیشتر آن شده است.
مغز فندق قهوه‌ای خام پس از خشک شدن اگر در معرض رطوبت یا اکسیژن هوا قرار گیرد اکسید شده و کپک می‌زند. بنابراین تنها نکته حائز اهمیت در این مورد، فراهم کردن شرایط مناسب نگهداری برای پیشگیری از خرابی فندق‌ها تا رسیدن به دست مشتری است.
برند سیترونو با بهره بردن از تکنولوژی روز دنیا و استفاده از کیسه‌های پلیمری نفوذناپذیر نسبت به اکسیژن و رطوبت، توانسته‌ است انواع خشکبار را با کیفیت بالا به دست مشتری برساند. قرار دادن جاذب اکسیژن در کیسه‌ها به تازه ماندن فندق‌ها کمک می‌کند.
اغلب فروشندگان آجیل و کارگاه‌های پخت شیرینی حساسیت زیادی در خرید خشکبار مورد نیاز خود دارند. زیرا کیفیت و تازگی آجیل مصرفی، در طعم و مزه محصولات تولیدی آن‌ها مؤثر بوده و رضایت مشتریان را به‌دنبال دارد. برند سیترونو از شرکت صنعتی کی‌نیا، با ارائه محصولات خود در اوزان بالای ۵ کیلوگرم، موجب رضایت خریداران عمده خشکبار شده است.

محصولی متناسب با انتخاب شما یافت نشد