مغز گردو دو پر خام سیترونو

مغز گردو دو پر خام

مغز گردو دو پر خام گزینه‌ای مناسب برای تکمیل سفره صبحانه است. امروزه تزئين انواع غذا و دسر‌های ایرانی و خارجی، اهمیت زیادی میان آشپز‌ها و خانم‌های خانه‌دار پیدا کرده است. گردو در بسیاری از غذاهای ایرانی نقشی اساسی داشته و تزئین آن‌ها نیز توسط این مغز زیبا و مفید انجام می‌شود.
اصولا مغز گردو از نظر شکستگی به دسته‌های مختلفی تقسیم می‌شود که این مدل از مغز گردو مناسب‌ترین آن‌ها برای خوراک روزانه به‌صورت خام و یا همراه با غذا و تزئینات آن است. در مدل دو پر خام بیشتر مغز‌ها نصف گردوی درسته بوده و مقدار کمی به قطعات ریزتر قطعه شده‌اند.
در این بین سلامت و تازگی این نوع مغز تاثیر زیادی در ظاهر آن داشته و به خوراکی‌ها جلوه‌ای زیبا و چشم‌گیر می‌بخشد.

مغز گردو دو پر خام: مفید، مغذی، سالم!
مصرف گردو در کشور ما پیشینه‌ای بسیار طولانی داشته و به عنوان یکی از اصلی‌ترین اقلام خوراکی به‌شمار می‌رود.
این نوع خشکبار استفاده فراوانی به‌صورت خام در آجیل و صبحانه و یا در انواع غذاهای سنتی و شیرینی‌‌ها دارد. به‌گونه‌ای که پخت برخی از خوراکی‌ها مانند فسنجان بدون گردو امکان‌پذیر نیست.
بی‌شک نگهداری این خشکبار مغذی در شرایط مناسب تاثیر زیادی در ماندگاری مواد مغذی این مغز شگفت‌انگیز دارد. مغز گردو به دلیل دارا بودن مقادیر زیادی روغن طبیعی، پس از جدا شدن از پوست در معرض اکسیده شدن و از دست دادن برخی خواص خود است. از میان عوامل محیطی مانند نور، دما و اکسیژن، مورد سوم تاثیر‌گذارترین فاکتور در فساد آن است.
بنابراین بسته‌بندی مرغوب، تاثیر زیادی در حفظ ارزش غذایی محصول نهایی داشته و از مهم‌ترین مراحل آن به‌شمار می‌رود.
در حال حاضر برند‌ سیترونو با بهره بردن از فن‌آوری مدرن و استفاده از کیسه‌های پلیمری نفوذناپذیر نسبت به اکسیژن و رطوبت، برای نگهداری و حمل این نوع خشکبار استفاده می‌کند.
علاوه بر این با قرار دادن مواد جاذب اکسیژن، از اکسید شدن آن پیشگیری کرده و به حفاظت و ماندگاری محصول، تا رسیدن به دست مصرف‌کننده کمک می‌کنند.
محصولات گروه صنعتی کی‌نیا با برند سیترونو در بسته‌بندی‌های ۵ کیلوگرمی یا بیشتر عرضه می‌شوند و گزینه مناسبی برای شیرینی‌فروشی‌ها، رستوران‌ها و مراکزی با مصرف بالا است.

محصولی متناسب با انتخاب شما یافت نشد