مغز پسته برشته بی نمک

مغز پسته برشته بی‌نمک

مغز پسته برشته بی‌نمک از لذیذ‌ترین اقلام در آجیل چهار مغز است. اغلب مغز‌ها پس از بو دادن طعم بهتر و بافتی ترد‌تر پیدا می‌کنند که خوردن آن‌را دلچسب‌ می‌کند.
توصیه اغلب پزشکان تغذیه، گنجاندن پسته در رژیم غذایی روزانه افراد در تمام رده‌های سنی است. از سویی امروزه آگاهی مردم در مورد مضرات نمک، موجب استفاده بیشتر آن‌ها از محصولات و فرآورده‌های بی‌نمک شده است. بر این اساس اخیرا اغلب مردم انواع مغز برشته بی‌نمک را به نمونه‌های دیگر ترجیح می‌دهند.
این خشکبار بی‌نظیر، سرشار از پروتئين، فیبر، زینک، فسفر، منگنز و B6 است که در پیشگیری و درمان بسیاری از بیماری‌ها مؤثر است.

مغز پسته برشته بی‌نمک: خوشمزه و مفید
بسیاری افراد هنگام خرید پسته دچار سردرگمی می‌شوند. زیرا برخی افراد تصور می‌کنند، مغز‌ها پس از بو دادن خواص خود را از دست می‌دهند.
در صورتی‌که آزمایشات صورت گرفته ثابت کرده، تفاوت چندانی میان مغز‌های بوداده و خام وجود ندارد. در گذشته آجیل‌ها را به‌همراه مقدار زیادی نمک و با حرارت بسیار زیاد بو می‌دادند. اما امروزه برشته کردن انواع خشکبار توسط دستگاه‌های پیشرفته و با دمای مناسب و محاسبه‌شده صورت می‌پذیرد. به‌گونه‌ای که مواد مغذی موجود در آن دچار آسیب نشود.
در این بین تنها مورد مهم، حمل مغز‌های برشته‌شده از زمان فرآوری تا رسیدن به دست مشتری است.
امروزه برخی شرکت‌های مطرح در زمینه بسته‌بندی و توزیع خشکبار، با استفاده از تکنولوژی روز و بدون استفاده از مواد نگهدارنده، ماندگاری محصولات را به‌طور چشم‌گیری افزایش می‌دهند.
برند سیترونو با استفاده از کیسه‌های پلیمری مخصوص و نفوذناپذیر نسبت به رطوبت و اکسیژن، مواد غذایی را در بسته‌بندی‌های پنج کیلو به بالا ارائه می‌کند.
بهره‌مندی از جاذب اکسیژن به جای مواد نگهدارنده، موجب کیفیت بالاتر و ماندگاری بیشتر مغز پسته برشته بی‌نمک نسبت به روش‌های سنتی شده است. اغلب فروشندگان آجیل و خشکبار و کارگاه‌های شیرینی‌پزی که حساسیت بیشتری نسبت به خرید مواد خوراکی دارند، این برند را به عنوان موردی مناسب برای خرید انتخاب کرده‌اند.